Mijn eerste verre reis - Reisverslagen van Karlijn Meeuwissen - WaarBenJij.nu Mijn eerste verre reis - Reisverslagen van Karlijn Meeuwissen - WaarBenJij.nu
Mijn eerste verre reis

Ik ga ongeveer 3 a 3.5 maand backpacken in Azië, waar ik eerst in Thailand zal rondreizen, dan in cambodja en dan in Bali. Mocht het zo uitkomen en als ik genoeg tijd heb is er een kans dat ik ook een kijkje neem in Vietnam en Maleisië. Bangkok is mijn beginpunt en ik heb geen idee waar mijn reis zal stoppen. Er zijn een aantal backpackroutes, die ik als leidraad gebuik.

Recente Reisverslagen:

28 April 2017

De mooiste eilanden van Thailand

20 April 2017

Noord-Thailand

29 Maart 2017

Bangkok - het begin van mijn avontuur
Karlijn

Actief sinds 01 April 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2486

Voorgaande reizen:

27 Maart 2017 - 01 Juli 2017

Mijn eerste verre reis

Landen bezocht: